خشم درون/حس ششم3




























هم سلولی...



عشقم به نفرت رفت

وقتی

یادگاریم را

در سطل زباله جلوی درب خانه تان دیدم


قلبم را میخواهم پس بده

 تو ارزان میفروشی اش

به رهگذر شب


خدایا بگیر جانم را بگیر

اما

یک شب میهمان قلبش نکن


 من تمامم برای او بود اما او تمامش برای دیگری بود


گفتم مسافرم برای چشم های تو

وقتی امدم

نقاب گذاشتی


خدایا شکستم وقتی گفت قیمتت  چند هر  کس قیمتی دارد


کی میگه راه عشق سخت وطولانیست؟

با یک نگاه عاشق شد

با همون یک نگاه برید


قبرم را که شکافت گفتم پشیمان شد

افسوس

حلقه ی طلایش را

از انگشتم بیرون کشید


زندگی جولان گاه ادم شده  خدایا نجات بده گلم را او تاب نمی اورد تازیانه ها را


اسم من را  رو گل برگ گلدون اتاقت بنویس

تا هر روز یادت بیاره

گلی رو که تشنه

رهاش کردی


خدایا قسمت همه یه دوست با وفا ومهربون

قسمت ما یه درخت کاکتوس


خیلی شاد بود وقتی از من دور بود

خیلی غم داشت وقتی تو

اغوشم بود

باز

احترامش کردم


می گفت عاشقتم دوست دارم اما

برا همه گل به دست واسه

من چوب به دست


قسمت لوتی یه سبد خوش باوری قسمت نالوتی یه سبد پر از راحتی



گل که باشی جات فقط تو گلدونه تیغ باش بسوزون قلبی رو که

می سوزونه با غرورش قلب ادمارو


نگفتم عاشق نشو عشق اندازه اش از تو بیشتره/

قبول نکردی حالا هی بپر/

دستت بهش نمیرسه/


گفتی چترم مال تو

نگفتی

سوراخ است

خیس میشوی


خدایا تنم اون قدر سرد شده که فقط او مبتواند گرما دهد به تنم

نمیدانی کجاست؟

فکر کنم تنهاست؟

اخر ین بار من تنهایش گذاشتم.

اونی که حتی یک لحظه .

تنهایم نگذاشت.

وای برمن.


 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حس مبهم
ساعت17:38---29 خرداد 1392
سلام کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حس مبهم
ساعت10:38---29 خرداد 1392
سلام درچه حالی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حس مبهم
ساعت1:41---29 خرداد 1392
کجاییییییییییییییییییییییییییی یییییییی؟

حس مبهم
ساعت1:02---29 خرداد 1392
سلام من اومدم

نگار
ساعت20:46---28 خرداد 1392

?sekrete

با من هیچی نمی فهمم .
آدرس ایمیل میدی ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + سه شنبه 11 تير 1392 / 18:36 /
- Online Support by www.1abzar.com --->